قصه عشق یک مرد جوان
 
چه دوس دارین
معماري روانشناسی طنز تجارت آینده زندگی
 
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : aghil

 

قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

طنز تصویری / قصه عشق یک مرد جوان

من سرم توی کار خودم بود

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

بعد یه روز یه نفر رو دیدم …

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x400px and weights 19KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

اون این شکلی بود !

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

ما اوقات خوبی با هم داشتیم ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x333px and weights 41KB.

قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

من یه کادو مثل این بهش دادم

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x500px and weights 86KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

وقتی اون هدیه من رو پذیرفت ، من اینجوری شدم!

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

ما تقریبا همه شب ها ، با هم گفت و گو می کردیم ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x375px and weights 36KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

***

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

و این وضع من توی اداره بود ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x333px and weights 32KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

وقتی همکارام من و دوستم رو دیدند، اینجوری نگاه می کردند ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x376px and weights 37KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

و من اینجوری بهشون جواب می دادم ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x329px and weights 24KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

اما روز والنتاین ، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x449px and weights 31KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

و من اینجوری بودم …

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

بعدش اینجوری شدم …

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x333px and weights 28KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

***

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x500px and weights 47KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

احساس من اینجوری بود ..

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x332px and weights 23KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

بعد اینجوری شدم …

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

بله .. آخرش به این حال و روز افتادم …

 

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 500x470px and weights 40KB.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری

 

پدر عاشقی بسوزه !

 

Click this bar to view the full image.
قصه عشق یک مرد جوان+طنز تصویری


 



درباره وبلاگ

به وبلاگه خودتون خوش آمدین
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چه دوس دارین و آدرس amrican.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 552
بازدید هفته : 726
بازدید ماه : 696
بازدید کل : 51650
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 2



>